Človek v Sloveniji vreden manj kot pes…

Pogled na uro na Urgenci 03082017 ob 2_41

Naslov opredeljuje delo sprejemne pisarne na ljubljanski Urgenci (dokaz prvi posnetek), in sicer 3. avgusta 2017 on 2.41 (2.36 prihod na urgenco – dokaz fotografija roke z uro).

Ko sem se, pisec te objave, zglasil ob zgoraj navedeni uri (2:36/37) z akutnimi bolečinami v levem delu trebuha, ker pač nisem več zdržal bolečin, na ljubljanski Urgenci, je tam v pisarni sedeča delavka od mene zahtevala napotnico.

IPP UKC - pisarna sprejem bolnikov

Logično, da je nisem mogel imeti. Res je! Povišal sem glas in jo vprašal, kaj naj sploh storim.  Odvrnila mi je, da naj vstopim v prostor za nujno medicinsko pomoč (fotografija tri). Ob vhodu v ta prostor je nameščen zvonec, ki po logiki postopka sodi zagotovo za zvonenje, če zavarovanec-državljan (lahko tudi tujec, saj je na zvoncu še angleška opredelitev, da gre za zvonec) potrebuje pomoč.

Urgenca pisarna nujne medicinske pomoči

Ko sem tam pozvonil, se ni oglasil nihče. Razlog ni pomemben, morda zaposlenega pač ni bilo trenutno v tej sprejemni pisarni. Rekel sem si, bom pač nekoliko počakal. A ko sem zagledal obraz delavke prve sprejemne pisarne (te, ki je od mene zahtevala napotnico), ki je nekemu sodelavcu začela nekaj razlagati (zagotovo o MOJI nestrpnosti, logično nas bolnikov, ki kreteni ob 2:36 pridemo na Urgenco – moj osebni pogled videnja dogodka) sem v bolečinah zapustil PRAKTIČNO PRAZNO LJUBLJANSKO URGENCO (če kdo na UKC meni, da navajam neresnične podatke, MORA v dokaz objaviti koliko bolnikov (uradne dokumente obdelave in sprejemne listine le teh) je bilo v obravnavi 3. 8. 2017 ob 2:36 uri).

Urgenca arhivska fotografija

In kaj sem lahko storil? Odšel se domov, ker pač nisem bil sprejet. Ob prihodu domov sem vzel protibolečinsko zdravilo in se kljub bolečinam lotil tega pisanja.

Rekli boste, saj nisi tako bolan (oziroma si »bolan«), če si to zmogel. Kot upokojeni novinar sem zmogel, ker sem si zastavil za cilj, da opozorim javnost (državljane, ki se bojijo teh kretenov, ki tako zanikrno vodijo to slovensko zdravstvo, mi pa jih plačujemo), NE O SVOJEM PRIMERU (čeprav sem zdravstveno zavarovanje plačeval celih 40 let, a pri tem izrabil storitve istega zdravstvenega sistema morda desetkrat, pa še to zadnji dve leti (če, kdo v tej državi rabi dokumente, da so moje navedbe točne, naj mi sporoči (velja samo za pristojne in od državljanov plačane organe).

Naj zaključim! Spoštovani državljani in državljanke! Slovenija je dokaz, da je v tej državi navadni državljan (državljan, ki ni povezan s tem omrežjem in ni poln našega denarja (ki so ga tipi pokradli), da se lahko zdravi v tujini) vreden manj kot pes. A je res tudi to, da si na UKC Ljubljana – velja v tem primeru za URGENCO – tudi, da si delavci TA MALI, MALI, MALI DELAVCI jemljejo pravico vladanja, ker je pač tak sistem pri tej slabi organiziranosti možen.

Ob koncu naj poudarim, da je Slovenija neorganizirana in v mafijsko omrežje povezana država. To pa omogoča, da lahko v njej vsak še tako nepomemben uradnik – TOKRAT VELJA ZA USLUŽBENKO NA URGENCI UKC – odloča, kaj je prav in kaj ne.

Pa še to! Tega nisem zapisal, da bi obelodanil svojo težavo, ni me strah, če bom moral CRKNITI, ampak sem to zapisal v imenu poštenih in verodostojnih državljanov, ki jih je strah reči: SLOVENIJO VODIJO KRETENI! Če mi kdo od služb, ki so plačani z davkoplačevalskega denarja želi tem navedbam oponirati, kar z besedo na dan. /avtor besedila in navedb Janez Temlin janez.temlin@gmail.com

 

44 comments

  1. Tudi jaz ne razumem delovanja urgence v KC. Dela samo en zdravnik, ki mora včasih na teren. To n več urgenca, če ni nikogar, ki bi opravljal urgentno delo. Samo na sosednjem oddelku urgence za travme (poškodbe) imajo to dosti bolje organizirano in čakanje tam je v primeru s čakanjem na tem oddelku, minimalno.

    Liked by 1 person

    1. Tako je to v državi, kjer se državljani sklicujemo na demokracijo, ki naj bi nam zagotovila vsaj osnovno urejeno državo in delujoče od nas šolane in plačane javne delavce. A žal živimo v državi, ki jo vodijo nesposobneži, zato je taka anarhija. In kaj storiti? Te stare kadre poslati v domove za ostarele (tudi pisec besedila ni mlad) in izbrati mlade kadre, ki razumejo premik sveta. In to takoj!!!

      Všeč mi je

      1. Se ne strinjam, da so to nesposobneži! Še kako moraš biti zvit , da lahko narediš toliko škode pacientom, podjetjem, hkrati pa medicinci prejmejo vsak mesec plačo. Če so do oktobra podelali vse čakajoče paciente in potem dva meseca ne delajo nič so še vseeno plačani. Mladi zdravnki so šele problem, takoj po končanju študija postanejo arogantni in povzpetni, menijo, da so elite in temu primeren odnos imajo do pacientov. So pa strokovno zelo šibki! Problem je medicinska ekonomika, ki je bila uvedena l. 1992 z namenom kopirat tuje medicinske protokole. Seveda so jo Balkanci potem prikrojili v svojo korist. Na račun pacientov, ki so še danes talci pogajanj za boljši standard zdravnikov.

        Všeč mi je

    2. Sistem z napotnicami, če ti ni osebni zdravnik na voljo 24 ur je bedarija. Glede na to, da plačujemo zdravstveno zavarovanje, bi bil edino smiselen postopek da pokličemo zavarovalnico, povemo kakšne težave imamo in zavarovalnica te usmeri naprej in uredi vso birokracijo glede plačila te storitve. Tu bi lahko zavarovalnice konkurirale, tudi glede čakalnih vrst.

      Všeč mi je

      1. Zavarovalnice delujejo po principu šparanja. Če bi bile korektne, bi vsem zavarovancem, kjer je čakalna dobo na poseg predolga, plačali poseg v tujini. NE TO PA NE! In zakaj ne?, ker se izmikajo češ, saj morajo to soglasje dat konziliji zdravnikov, in če pravila pravijo, da pri nas v SLO zdravljenje še ni zaključeno pacienta ne morejo poslati v tujino! Ampak zdravljenje se sploh še ni začelo!!!!!!

        Všeč mi je

      2. in v tem primeru bi zavarovalnica, edino pravilno, ocurila TEBE, ker se napotiš na urgenco neupravičeno. Urgentni primeri so za tiste, ki so poškodovani (travma) oz. življenjsko ogroženi, ali bi to lahko bili, če bi njihovo stanje napredovalo… 5 dni stara bolečina v trebuhu NE SODI na urgenco! In ti in tebi podobni nikakor ne zastopite, da je na urgenci vrsta/gužva samo zato, ker ti in tebi podobni tja hodite za bedarije, namesto da bi šli k osebnemu zdravniku, in ti in tebi podobni ogrožate tiste, ki resnično potrebujejo pomoč…

        Všeč mi je

      3. Andrej! Ne bom ti razlagal, ker, kot se boš prstavil, kdo in kaj si ti bom odgovoril. Tvoje napotke pa usmeri svojcem. Razlog moji bolečin pa javno ne bom razgaljal. Moj zapis govori o aministratoki in in ne sisitemu delovaja urgence.

        Všeč mi je

      4. E moj spoštovani “kledo”, ne vem kdo ste? A ste dokaz, nekulture. Kdo vam daje pravico, če že pišešete neumnosti, da me tikate in žalite moje bolezensko stanje, ki ga javno nisem opisal. Vaše napotke in organizacijsko strukturo UKC opisujte tistim, ki je ne obvladajo. Jaz sem korektno zapisal svojo napako, a to vam ne daje pravice, da opredeljujete moje bolezensko stanje zaradi katere sem obiskal urgenco. Napotke takšne ravni pa prodajajte svojcem, če neznate, ali nočete prebrati mojega zapisa, kot je vsebinsko opredeljen!

        Všeč mi je

    1. V Novem Mestu ni nic bolje. Na urgenco smo pripeljali dedka s pljucnico. Sprejel ga je pripravnik in tudi dolocil nadaljne postopke. Za casa stavke je bila komunikacija z zdravniki nemogoca. Tudi v kasnejsih dneh, ko so ga sprejeli in so bili za povrh vsega semprepovedani obiski. Dedek je na pljucnem oddelku pogresal domaci inhalator, povedal je, da ne dobiva zdravil ob pravih urah in da nikogar ni pol pol dneva. Nekaj dni zatem je umrl. Slovensko zdravstvo preziram. V Janezovem primeru pa preziram tudi taksnega zdravstvenega delavca.

      Všeč mi je

      1. Tako je lahko zato, ker je naše zdravstvo na organizacijsko na res nizki organizacijski ravni. A žal to velja tudi za večino področij, ki so financirana iz denarja davkoplačevalcev. Ti pa so še vedno tiho in še vedno se dajo voditi ljudem brez etike in morale.

        Všeč mi je

  2. Spoštovani, kar ste napisali in vaše izkušnje verjamem, da so utemeljene ter držijo. Predolgo se v državi ukvarjamo z gnojnico, pišemo in komentiramo delo vlade in oblasti, ministrstva in odgovorni v njih, pa nam v posmeh delujejo sarkastično, brez občutka krivde in najmanjše oblike obžalovanja. Spomnite se primerov zdravljenja nekaterih vplivnih oseb, Drnovška, Kučana, Bavčarja, pa vseh, ki so si poiskali priviligirano obravnavo celo v tujini, med njimi sta sigurno tudi prva omenjena politika. Že kar dolgo senčijo in oblačijo nad državo takšni in podobni zajedavci, da bi lahko bilo navadnim smrtnikom bolje. V posmeh nam, ki smo ustvarjali, da bi se vsem godilo bolje, ter da bi vsaj približno bili deležni zdravstvene oskrbe, se oblast parazitsko obnaša do državljanov kakor tudi do države. S svojo priglasitvijo na volitvah, smo ustvarili najugodnejšo klimo za gojišče struktur na oblasti, ki niso poskrbeli za drugo kot so njihovi osebni interesi, klijentelizem, korupcija do obisti, nespoštovanje zakonov, s tem pa neposredno vplivali na počasno umiranje pravnih resursov in državljanov druge ali celo tretje kategorije. Premalo je samo napisati zbudi se slovenski narod. Ustvariti je potrebno orodje, ki bo poskrbelo za prevetritev in spremembe med nosilci oblasti, s tem, da se enkrat dokončno pošlje akterje na smetišče zgodovine in to brez odpustkov in privilegijev. Volilno telo, dvomim, da se bo spametovalo, ker sistem to omogoča, po čem bomo pa morali poseči, da uresničimo svoje sanje, pa je vprašanje za vsakega posameznika, ki upa na pozitivne spremembe…

    Liked by 1 person

  3. Vse to je nekaj čisto normalnega in pričakovanega. To da državo vodijo kreteni pa je že dolgo znano, samo če so ti kreteni na vseh položajih in se med seboj ščitijo pač ne moremo narediti nič, razen z vsesplošno revolucijo, katere pa v taki državi kot je naša ne bo nikoli. Tko pač je, če nimaš vez in denarja nisi vreden nič, naslov je resnično pravi (psa bi oskrbela veterinarska služba, ljudi pa pustijo crkovati)

    Všeč mi je

    1. Mislim ,da je bilo v prejšnjih časih drugače. Se je tudi šlo zjutraj ob 5 uri za napotnico v ptujski bolnišnici , kome je žena pripeljala v bolnico in je sestra hotela napotnico ,kar je seveda velika neumnost. potem odideva ven in na srečo pride izza ogla moj , internist zdaj že pokojni dr. Trop . ko mu razložim , da moram imeti napotnico je dejal ma kaka napotnica ,kar z mano in stvar je bila rešena po kratkem postopku ,ostalo se je rešilo pozneje- hvala pokojniku.

      Všeč mi je

  4. Pa to se ne dogaja le v UKC, enako je na urgenci v Šempetrski bolnici. Sedaj sta se združili urgenca Zdravstvenega doma in urgenca bolnišnice. Da vidite kakšen kaos vlada. Drug drugemu si metajo polena pod noge. Ne veš, kam prideš. Bolje je bilo prej, saj si vedel, kje si. Sedaj pa čakaš, čakaš in ne veš, h komu prideš. Da bi kaj vprašal, sploh ne, Na pultu so samo administratorji, ki ti lahko rečejo bom sporočil naprej, počakajte. Potem pa čakajo, da sporočijo naprej, svojc ne ve, kje je trenutno njegov sorodnik, pri katerem zdravniku, kaj se z njim dogaja itd.

    Všeč mi je

    1. Draga Marjeta žal na pultu so le administratorji, ki ste jih le vi 40 let vzgajala in na žalost rezultat je tak, Čestitam za vašo zasluženo penzijo na žalost pa vi edina trpite……ČESTITAM bivša uslužbenka……

      Všeč mi je

  5. Moja izkušnja z ljubljansko urgenco pred cca pol leta: okrog enih ponoči sem pripeljala mamo, ki je imela zelo nizek srčni utrip. V prostore urgence je prišla sama, brez pomoči, na hodniku je čakalo veliko ljudi (bilo je v obdobju, ko je razsajala gripa), vendar je bila v ambulanto sprejeta TAKOJ (priznam, da sem se malo začudila), nato poslana naprej v obravnavo, okrog pol treh zjutraj pa sprejeta v bolnico. Že naslednji dan so ji vgradili pacemaker (je pa res, da so se medtem pogovarjali in smejali, kar moji mami ni vlilo prevelikega zaupanja v njihovo delo), pa vendarle: zdaj je o.k., pacemaker deluje. Seveda vem, da so tudi drugačni primeri, da se pacientov včasih morda ne obravnava na ustrezen način, pa vendarle se mi ne zdi najbojl upravičeno zliti zaradi ene slabe izkušnje zliti toliko gnojnice na zdravstvene delavce. Je treba včasih poskušati stopiti v njihovo kože, razumeti, da se pri svojem delu vsak dan srečujejo tudi s pacienti, ki to niso (ali pa je v njihovem primeru besedo “pacient” treba razumeri malce drugače) ali ki zahtevajo več kot jim pripada, predvsem pa je potrebno vedeti, da je komunikacija dvosmerna zadeva in je zato tudi od nas malce odvisno, kako se drugi do nas obnašajo.

    Všeč mi je

    1. Spoštovana gospa Janja! Vi imate prav, pogoj je le, da članek tankočutno preberete. Ta ne govori o slabem delu zdravstvenih delavcev, ampak o ravnjanju administratorke. Upamo, da smo bili povsem jasni (bil sem jasen – Janez Temlin). Govora je o organizacijski strukturi delovanja zdravstva in ne pohvale vrednega (vsaj pretežne večine) zdravstvenega osebja.

      Všeč mi je

      1. Spoštovani g. Janez / Ljubljanske novice!

        Administratorka vas je napotila na sosednje administrativno mesto SNMP, kjer je sprejem za tiste, ki nimajo napotnice, in v tistem prostoru je zvonec. Žal je ljubljanska urgenca v gradnji in je organizacija prostora nekoliko nejasna, zato vas je administratorka pač preusmerila. Sami ste odreagirali neprimerno, kar poudarite tudi sami, da ste povzdignili glas. Kot zavarovanec, upokojenec in poleg tega še novinar, bi morali vedeti, da je za obisk specialista (IPP) potrebna napotnica splošnega oz. urgentnega zdravnika (SNMP), bi morali vedeti kako se komunicira in poleg tega, ste si sami ustvarili mnenje o čem se administratorka pogovarja za okencem po tem, ko vas je preusmerila…
        Na URGENCI se dnevno pojavlja več 100 oseb, ki tja ne sodijo in ogrožajo (z ustvarjanjem gužve) tiste druge, ki pomoč resnično potrebujejo… kakšna je razlika med prvimi in drugimi? Tisti prvi so glasni, najpametnejši in nesramni, tisti drugi so običajno umirjeni, tiho ali pa so glasni le zaradi bolečine. Vi ste očitno bili dovolj pri močeh, da ste se lahko sami odpravili domov in na koncu spisali ta prispevek. Ste se morda kasneje odpravili na WC, vzeli kaj proti bolečinam ali celo odpravili do osebnega zdravnika kjer ste se morali predhodno naročiti? Verjetno ne, ker je bilo potrebno pač čakati, zato ste v prvi vrsti tudi odšli na urgenco kaj ne?!?

        Všeč mi je

  6. Mi je zelo težko, ker vem, kakšni problemi so na urgenci in iz izkušenj tudi vem, da te tam ne poštimajo, razen, če gre za odpti zlom,…Sem že zlezel skup zaradi predolgega čakanja prav tam na urgenci zaradi hudih bolečin ledvičnih kamnov v daljnih 70 letih. Toda ne strinjam se z vami glede administracije. Pritožit se morate nadrejenim, kajti delajo po navodilih in ne tako, kot bi želeli sami administratorji. V primeru, da bi delali tako, kot pričakujemo pacienti, bi zagotovo takoj izgubili službo . Več kot bo pritožb pacientov, prej bodo kaj poštimali. Pritožbeni organi sicer nimajo velike teže, dokazi o problemih na oddelkih pa se le beležijo.

    Spoštovani novinar, smo na istem bregu. Tam sem se že pritožil zaradi nestrokovnosti nadzornemu zdravniku, malo je pomagalo, toda na nadaljnih preizkavah čez 6 mesecev sem se moral pa pri drugi preiskavi zaradi malomarnosti diagnostike spet. Problemov je več in kamorkoli dregnete, v zdravstvu povsod smrdi. Na področju zdravstva smo padli nekam daleč dol na Balkan. Problem je v tem, ker si vodilna elita zdravnikov in zdravstveni svet zatiskata oči in za reševanje težav zahtevata od vakega ministra le VEČ DENARJA. Boljšo kvaliteto zdravstvenih storitev pogojujejo z več denarja. Pacienti smo talci. 3.2 miliarde na leto za zdravstvo v SLO je dovolj, le prerazporediti ga je potrebno prav. Citat dr. Stareta!

    Še nekje je problem. Z večjim EMŠOM smo na žalost večkrat primorani po pomoč k zdravnikom, temu analogno pa pademo zato skoraj vedno še v kake dodatne (administrativne, časovne, strokovne) težave, ki upočasnjujejo reševanje naših zdravstvenih težav.

    Všeč mi je

    1. Da nadrejeni niso vredni, da vodijo tako zahtevne institucije je res. A je res tudi to, da administratorjem jezika ne premikajo oni. Pred letom sem imel napad ledvičnih kamnov, ki jih omenjate tudi vi. In? Nisem mogel verjeti, da je mladi gospod, ki je opravil prvi administrativni sprejem tako ažuren, da ne govorim o mladi zdravnici, ki opravila zdravniški poseg. Torej? Gre! Če delo opravljajo ljudje, ki jim je delo, ki ga opravljajo, kjub organizacijskemu poslovnemu skrpucalu UKC, del zavedanja zakaj so se odločili za to delo.

      Všeč mi je

  7. Spoštovana navinarka: TA MALI, MALI, MALI DELAVCI jemljejo pravico vladanja,

    TO ZAGOTOVO NE DRŽI. MALI DELAVCI MORAJO IZPONJEVATI “NAVODILA VELIKIH DELAVCEV”. SO LE ORODJE s katerimi “DELAJO VELIKI DELAVCI”. Tako je povsod, v vojski, v politiki, javnih ustanovah…..
    Žal smo pri težavah z zdravjem toliko bolj občutljivi, gre pa v bistvu za sistem, kjer je potrebno malega človeka disciplinirati in ga postaviti (zabetonirati) v pravo kasto. Če kak vrh štrli iz te kaste in napiše kak komentar, je potrebno vrhove porezat v vednost in opomin drugim. So počeli s kronanjem puntarskih upornikov kaj drugače? Menim, da je takih korektnih zapisov premalo, hkrati pa sem prepričan, da je največji problem stroka na urgenci: mene so 2x pregledali in v zaporedju 3 let, našli prav nič. Telo si je po 3 letih delno opomoglo, ni pa popolnoma zdravo. Naši medicinci proizvajajo trajne invalide. Ne samo s predolgimi čakalnimi dobami ampak tudi s šibko strokovnostjo. Na urgenci so šalabjzerji, ki uredijo le kak zlom, vse druge težave pacientov pa preusmerijo k njegovemu osnovnemu zdravniku, kjer se kalvarije obiskov in čakalnih dob šele začnejo. Na urgenci ne preverijo, če so strgana narastišča, ukleščen živec, počen hrstanec, zamašena žila,…

    Upam, da ste si z zdravili za preprečitev bolečin pomagali, toda morda ste s tem le prikrili pravi vzrok težav? Ne se sekirat, pravih težav vam tudi na urgenci ne bi našli! Žal na Žalah te zadev potem le uredijo!

    Všeč mi je

    1. Bom začel na koncu vašega pogleda. Ko bom crknil bom to Žalam plačal sam. Glede “malih” delavcev, pri tem mislim na administratorko, ki je osnova mojega prispevka pa tako! Nihče je ni silil, da dela to kar dela. Bil pa bi res kreten, to se mi je zgodilo v življenju drugič, da bi šel ob treh zjutraj gledat administratorko, če je slabe ali dobre volje. Plačena je zato, da na urgenco prihajajočega “t.i. bolnika” sprejme vsaj z uradno vljudnostjo. Da naj bo nevljudna ni zapisano ne v pravilih, kaj šele, da bi ji to kdo nadrejenih naročil. To so dejstva! Zato te ljudi plačujemo!!!

      Všeč mi je

  8. Res žalostno kaj se dogaja v naši prelepi državici Sloveniji….povrh vsega so zaradi zdravstvenih storitev, ki so se baje povečale podražili obvezna zdravstvena zavarovanja…
    Prejšnji teden je bila moja mama naročena na operacijo hrbtenice in to ob 7h zjutraj v Mariboru, čakala do 9h nakar ji sestra reče, da je zdravnik odpovedal operacijo, ker ni prejšnji teden uspel vseh narediti….to me sploh ne moti, ker verjamem, da ni uspel z vsemi operacijami….moti me pa, da je niso obvestili, da je šla pri 75 letih gledat na uro povrhu vsega ji še pa sestra reče zakaj jih ni poklicala…..alo kok js vem je njihova dolžnost, da ti javijo….in tako te uničijo psihično saj se cel teden pripravljaš na operacijo, cel teden ne smeš jemati nekaterih zdravil….res navadni smrtniki nismo vredni niti počenga groša.

    Všeč mi je

    1. V “naši prelepi drzavici SLO” je vse lepo večinoma od boga dano in si tega nebi smel nihče lastiti. Kar je grdega je ustvaril človek sam s svojimi dejanji. Lepo naravo in prostor smo si isposodili za ovozemaljsko bivanje. Ustvarjati bi morali dobre medsebojne odnose na temelju moralnih vrednot in materilnega toliko, kolikor potrebujemo za normalno zivljenje, in vse bi lahko bilo drugace. Spomnim se spremem na zacetku 90-tih in na katerih osnovah so nastale: kraje, lazi, povzpetništvo. Ljudje so verjeli obljubam, da bo SLO nova Svica. Takrat je vsa nesnaga priplavala na povrsje in se danes vlada s svojimi pravili v navezi s svetovnom mafijom z najbolj mracnjaskimi idejami.

      Všeč mi je

      1. B.P. Prav nič ni za dodati vašemu komentarju. Za odtujitev ali po domače krajo 21 milionov € je tat prejel le 5 let kazni, pa še tej kazni se izogiba. Za nekoga , ki ukrade iz trgovine za 10€ blaga, ker je lačen, pa steče procedura in ravno tako dobi vpis v kazensko evidenco in kazen.

        Osamosvojitelji (vodstvo) so že vedeli za kaj je potrebna odcepitev, kajti plačno razmerje v prejšnjem sistemu 1:5 jim je bilo premalo. Premalo so jim bile vikendice v Istri. Ta nagnusen smrad po povzpetništvu in pohlepu so prinesli vodilni managerji iz tujine. Menili so, da so veliki revčki (siromaki) v primerjavi s tujimi managerji. Je komu jasno zakaj prejme vodini manager v tujini po 8 do 10 milionov € nagrade na leto? In seveda je potrebno to kopirat tudi v SLO!!! Je komu jasno zakaj imajo pri nas managerji letne nagrade od 300.000€ pa do 800.000€ ?? Ustvarja se elita, ki pa je trajni vir zavore napredka, kajti v trenutku, ko obogati , se postavi v bran nakradenemu premoženju, razvoju
        in spremembam.

        Za primer dajem elitne zdravnike iz javnega zdravstva, ki imajo tudi svoje privat specialistične ordinacije. Zagotovo so zaviralci razvoja javnega zdravstva, saj modernih operacij, posegov, zdravljenja zdravstvenemu svetu ne predlagajo. Veseli so, če so dolge čakalne dobe. Odpadle bi jim operacije po klasičnih metodah in zaslužek. Seveda ponudijo nove zdravstvene metode za privat plačilo, te storitve pa niso zajete v plačilo prek zavarovalnic. Se temu lahko reče mafija na račun zdravja pacientov, predolgih bolniških odsotnosti, podjetij in buđeta zdravstvene zavarovalnice?

        Všeč mi je

    2. Draga Birgita, moj pokojni brat je imel napovedano nujno operacijo tumorja na možganih, par let nazaj, ko je pa iz Velike Nedelje prišel v Maribor v UKC, so mu pa rekli, da operacije ne bo, ker nimajo dovolj osebja. Nihče mu tega ni javil, čeprav so telefonsko številko za ta namen imeli. Tako je hodil nujni primer v MB gledat na uro. Operacija je bila odpovedana tudi drugič, samo takrat je prej poklical v UKC, kako je, da ne hodi brez veze. Dokler nisem jaz naredila rabuke po UKC-ju, so operacijo odlagali, potem je bil operiran v treh dneh. Žalostno.

      Všeč mi je

      1. Večkrat ko bodo poslane pripombe in pritožbe, več bo dokaznega gradiva, da naše zdravstvo globoko šepa, ne glede na 3.2 miliarde €, ki se zbere. Prijaviti je potrebno prav vsako malenkost, kajti če ne bomo pošiljali pritožb je to podobno temu, da ne prijaviš tatu, ki ti je vdrl ponoči v stanovanje in te okradel. Iz malih napak rastejo velike; iz majhnih malomarnost pa življensko ogrožujoče. Ni pomembno, če ne prejmete odziva predstojnikov klinik (ti vedno zagovarjajo svoje podrejene). Pomembno je, da se pritožite. Prej ali slej bo tudi s pomočjo pritožb nujno spremeniti odnos medicinske elite do pacientov.
        Ne razumem zakaj bi hvalili storitve v zdravstvenih ustanovah. Tam so zaposleni zato, da delajo dobro, kar najbolje, brez dodatnih pohval. Ste kdaj pohvalili blagajničarko, ki je reševala reklamacijo pri kompliciranih zadevah–ne, to je njena naloga. Ste kdaj pohvalili učitelja za podano snov? Ne, to je njegova naloga. Ste kdaj pohvalili računalničarja, ki vam je usposobil računalnik in vam reši podatke? Ne to je njegovo delo. Boste pa ga pohvalili, če se vam bo posvetil dodatno, izven protokolov.

        Sem zelo našpičen do medicinske elite, ki je v večini sila strokovno šibka in mora izobražen pacient skoraj dobesedno pokazati kje ima težave in nakazati rešitev. Takrat šele nastanejo težave, ker se leni zdravniki počutijo ogroženo!!! Problemi zdravljenja v SLO so zaporedne preiskave in ne logične po shemah. KO greš skozi vrata, odideš iz ordinacije, pozabijo nate. Razen, če pride do excesa v smislu tega, da zdravnika opozoriš, da njegova strokovna domneva ne drži. Dobiš oznako “zahteven” pacient. Tudi DOBRO!

        Vsaj tole naj si naši zdravniki preberejo:

        https://www.yalemedicine.org/patient_guide/prepare-for-your-visit.html

        Znanka je bila zjutraj že pripravljena na zelo zapleteno operacijo pri specialistu kirurgu –zdrobljena petnica. Zdravnik je bil honorarno v službi tudi drugje, odšel tja, nadomestili pa so ga zdravniki, ki niso bili specialisti za to področje. Že med operacijo so se med sabo skoraj skregali (povišani toni), in se tudi nekaj opravičevali, češ, da za tisto področje niso največji speciaisti. Operacija pa ni uspela in je znanka trajni invalid.

        Všeč mi je

  9. Res žalostno, kar se vam je zgodilo in zares upamo, da je napisano osamljen primer in ne kronična bolezen. Popolnoma razumem vašo ogorčenost.

    Sama pa bi želela povedati, da smo ravno 3 tedne nazaj na UKC urgenco pripeljali 14 letnega sina z en dan staro poškodbo na nogi, ki jo je dobil na Hrvaškem…
    Od prvega do zadnjega momenta so prav vsi – prav vse izpeljali brez pripomb, ob tem, da je pokalo po šivih od ponesrečencev. Ne samo, da je (vsaj v tej ekipi) vse potekalo super usklajeno, tudi osebje je bilo na vrhunski ravni. Zdravnik, ki je otroka pregledal, je zaradi redkosti poškodbe takoj poklical kolega za drugo mnenje. Ker je oteklina že izginila pravzaprav poškodba sploh ni izgledala resno- ni bilo krvi niti velike rane, razen praske, ki je ostala. Rentgen ni nič pokazal oz. le majhno frakturo.
    Zdravniki so ga zadržali v bolnici na travmatološkem oddelku samo zato, da bi prišel na vrsto za slikanje z magnetno resonanco in ultrazvokom, kot so nam pojasnili, ker bi z nujno napotnico čakali najmanj en mesec, kar pa ni najbolje zaradi možnosti zastaranja poškodbe.

    Žal nimam pri sebi izvidov, da bi se lahko poimensko tudi po tej poti zahvalila vsem osebju. Tudi sestram, ki bolnike vozijo po podzemnih hodnikih kilometre sem ter tja, kjer je temperatura + 30Celzijev, v eno smer klanec navzdol, v drugo navzgor… V mislih sem po tej poti razmišljala kako smo včasih čisto preveč nestrpni do osebja (četudi večinoma ne naglas) in nam je vse preveč stvari samo-po-sebi umevnih. Verjetno teh pogojev večina ljudi ne vidi, a ker sva bila otrokova spremljevalca sva imela to priložnost.

    In na koncu bi se rada iz srca zahvalila g. dr. Frangežu in vsem osebju iz oddelka Traumatologije D. G. dr. Frangež je pokazal izjemno predanost svojemu poklicu. Dal nam je tudi svojo telefonsko številko, da ga lahko v pokličemo za rehabilitacijo oz. ga pokličejo izvajalci rehabilitacije, da jim lahko da prave napotke itd.. Priporočil nam je CO2 komoro za hitrejše zdavkjenje poškodbe, za katero veliko zdravnikov sploh ne ve, da obstaja…. Kinezoterapijo ipd. Že res, da je vse navedeno samoplačniško, ampak deluje. Na rehabilitacijo v Soči bi moral čakati skoraj mesec in pol, kar je za nekoga, ki želi nadaljevati športno kariero čisto nesprejemljivo. In ta čakalna doba je na to temo pravzaprav moja edina pripomba.

    Ker je sin že več let športnik smo na urgenci kar pogosto, čeprav je bila ta zadnja poškodba najresnejša v smislu dolžine rehabilitacije. In prav vsakič doslej so vsi bili brez izjeme prijazni, ustrežljivi in profesionalni. Tako, da hvala vsem tudi za nazaj. Saša

    Všeč mi je

  10. Saj kaj dosti ni več za dodati. Lepo ste pokomentirali odnos države in predvsem njenih liderjev. Vsaka beseda kritike je premalo, ker se nič ne zgodi še manj ukrepa. Če primerjamo oblast z mafijo, lahko ugotovimo, da nam oblast zavestno jemlje in krati pravico do osnovnega zdravstvenega zavarovanja. Pa še kaj več, da ne dolgovezim. Primerjalno z mafijo pa pomeni, da nimata mafija in naša oblast skupnih stičišč. Saj mafija “zaposljuje, gradi, investira, skratka pomaga veliko ljudem tudi preživeti, pa ni pomembno kako. Ligitimno izvoljena SI politična sodrga pa je grobar napredka ter organizirana elita uničevalcev državnosti in njene identitete, ljudi.

    Liked by 1 person

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s