2.83 evrov za 1 km vožnje s taksijem

sistem Uber

Že nekaj časa se govori, da k nam prihaja znameniti ameriški sistem Uber. Ob omenjanju tega sistema se naši taksisti začnejo sklicevati, da bo uničil njihovo dejavnost. No, če sodimo po tem računu (objavljen zgoraj), ki kroži po spletu, da je taksi prevoznik iz Medvod svoji stranki za 22,7 km (prevoz je opravil v 38 minutah) zaračunal 64,25 evra, kar poziva k odločitvi, da je skrajni čas, da se pojavi prva konkurenca.

račun taksista iz Medvod za relacijo Brnik Ljubljana

V omenjenem primeru naj bi šlo za prevoz potnika na relaciji letališče Jožeta Pučnika – Brnik do Ljubljane. Kot so nam povedali taksisti Taxi Zmaj Ljubljana, ki zagotovo sodijo med prevoznike z najprestižnejšimi vozili pa tudi njihova poslovnost praviloma ni sporna, bi oni za prevoz na tej relaciji (primer: Hotel City, Dalmatinova ulica do Brnika zaračunali 35,00 evrov) torej 1,30 evrov za prevožen kilometer, kar znaša v primerjavi z računom medvoškega prevoznika, kar 1,53 evrov manj za prevožen kilometer.

Imamo inšpektorje, imamo pravila, imamo konkurenco med taksisti, a kljub temu nas še vedno obirajo (no res pa je, da se to praviloma dogaja tujcem in domačim nepoznavalcem slovenske prestolnice).

znak Taxi

Rekli boste, večina taksistov vozi potnike za 0,75 evra za kilometer, vsaj tako piše na njihovih vozilih.

Res je! A je res tudi to, da je vprašanje taksi prevozov, ne le v Ljubljani, neurejeno. Neurejeno zato, ker ne taksisti in ne pristojni nočejo urediti stanja, čeprav se tako prvi kot drugi jezijo nad neurejenostjo na tem področju.

To neurejenost pa plačujejo potrošniki. Logično, ker živijo v neurejeni in neorganizirani državi. Državi, kjer si vsak določa pravila, kjer pa se večina celo jezi nad nepravno državo.

To neurejenost pa plačujejo potrošniki. Logično, ker živijo v neurejeni in neorganizirani državi. Državi, kjer si vsak določa pravila, državi, kjer se večina jezi nad nepravno urejeno državo.

A je ta neurejena in nepravna zanje. A le takrat, ko govorijo o delu drugih, ko pa govora o njihovem ne-predpisanem delu pa jih nered in kršenje pravil ne moti.

Taki pač smo. Razlog zato pa je, ker smo se vsi skupaj desetletja “napojili” z balkansko neurejenostjo in pokvarjenostjo. Bolje rečeno navzeli smo se nereda in brezvladja.

Dokaz za to je tudi račun tega prevoznika, ki mu inšpekcija ne bo storila nič, ker je tudi sama organizacijsko neurejena in neorganiziran (če kdo na inšpekcijskem organu meni, da je kar koli »narobe« z našo navedbo na dan z besedo – tu je stik info@ljnovice.si).

Tovrstni primer je tudi dokaz kakšna je neorganiziranost pri nas (upamo, da nas ne bo kdo od imenovanih pošiljal, da preverimo, kakšno je stanje južno od Kolpe, ker smo ta stanja »uredili« že leta 1990).

No, in zato tudi na tem predmetnem področju potrebujemo konkurenco, kot je na primer Uber, ki bo pomagal iztrebiti pokvarjenost in neurejenost sedanjega prevozniškega sistema.

A žal, ni v naši državi težava le področju neurejenost taksi služb. Težava je, da država kot celota vse bolj gnije in to na večini področij.

Ta način zaračunavanja prevoza medvoškega taksista je le kapljica v morju neurejenosti naše družbe, ki nas obdaja in duši. Omejuje naš napredek ter nam onemogoča spreminjanje te vse bolj gnile in neurejene države v pravno in urejeno državo. A mislite, da bomo to dočakali! Bodite brez skrbi. Sodeč po pristopu, zelo težko, če sploh.

sistem Uber s telefonom

No, pa še to, če se vrnemo uvodu! Namenski program Uber je rešitev, ki pokaže uporabniku, kdo bo njegov voznik, pozna znamko in model avtomobila, izračuna pa mu tudi okvirno ceno prevoza. Ko je prevoz končan, vozniku ni treba plačati z gotovino, saj ima program Uber podatke s kartice že shranjene in znesek samodejno odtegne naročniku z njegove, ki pa že vnaprej ve, koliko bo plačal za naročeno storitev.

taxi sistem Hopin

Prav je, da zapišemo še to, da je Slovenija letos v Ljubljani že dobila podoben sistem naročanja taksi voženj, imenovan Hopin, delovati pa je začel tudi prvi sistem souporabe električnih vozil Avant2Go. In prav je, da se pojavi resna in dosledna konkurenca.

Avant2Go_vozilo

Čas je tudi, da se prilagodimo napredku in ne tistim, ki nas in naše tuje goste izsiljujejo s svojimi ne poslovnimi pristopi, kar v tem primeru, ki ga navajajo, na medomrežju zagotovo je. Da se ve! Taksist iz Medvod ni edini, ki si vzame več, kot mu pripada. A kar je res, je res, 2.83 evrov za 1 km vožnje s taksijem je kraja potnikov./Janez Temlin

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

w

Connecting to %s