Šarec pravi, da ima pravico podjetjem v državni lasti “sporočiti”, kaj je prav in kaj ne

 

pisanje na računalnik

Predsednik vlade Marjan Šarec pravi, da ima pravico podjetjem v državni lasti “sporočiti”, v katerih medijih smejo reklamirati in v katerih ne. Kot je povedal za RTV Sloveniji, če ne bi imel pravico izraziti svojega mnenja, naj bi bil to dokaz, da je Slovenija banana republika.

Res je! Prav ima predsednik vlade, da je Slovenija banana republika! Razlog te njegove navedbe namreč potrjuje dejstvo, in sicer, če si predsednik vlade vzame pravico, ob vseh institucijah, ki jih imamo, ter pogojih, kako se mora upravljati s podjetji v državni lasti, da tem neposredno sporoča, kaj smejo nosilci vodenja le teh narediti, in kar ne, da gre res zato, da imamo opraviti s t. i. banana republiko.

Ko pa je govora o prodaji podjetij in bank in podjetij balkanskim tajkunom in tujim nepreverjenim investitorjem, od kod jim sredstva, da kupujejo naša državna podjetja, pa je tiho kot miš. No, takrat se ta isti Šarec izgovarja, da se nima pravice vtikati v to področje, ker je to v domeni Slovenskega državnega holdinga (SDH).

Da! Predsednik vlade Marjan Šarec ima prav. Slovenija je res banka republika. In sicer zato, ker se takega pristopa lotevajo res samo v banan republikah (to dokazuje tako objava sporočila za javnost z dne 23. 11. 2018 objavljeno na njegovi spletni strani, kot njegov nastop na RTV Slovenija).

Marjan Šarec, kamniški župan in predsednik stranke LMŠ

Ob tem velja dodati še to, da samopašnost Šarca presega celo madžarskega predsednika vlade Viktorja Orbana, ki javno nikoli česa takega ne bi izrekel, čeprav ga tako v EU in Sloveniji uvrščajo med diktatorje. Da bi lastno državo imel za banana republiko pa se ne more zgoditi.

SPOROČILA ZA JAVNOST/23.11.18/ – Odziv predsednika vlade na oglaševanje podjetij v medijih, ki širijo sovražne vsebine

Zlasti na družabnih omrežjih se je pred časom vnela razprava o spornosti oglaševanja (delno ali večinsko) državnih podjetij v medijih, ki širijo sovražne vsebine. Tudi v Kabinetu predsednika Vlade Republike Slovenije smo nedavno prejeli kar nekaj pozivov, naj se do tega javno opredelimo.

Vedno sem in bom zagovarjal samostojnost in neodvisnost delovanja podjetij. Razumem, da si prizadevate za tržno uspešnost in konkurenčnost. Razumem tudi, da stremite k doseganju poslovnih ciljev ter da vaši oddelki za trženje, ki so osredotočeni na učinkovitost, skušajo doseči čim širši krog ciljnih skupin.

Pa vendar je ob široki paleti načinov in poti oglaševanja ter zlasti ob dejstvu, da se predstavljate kot »družbeno odgovorna« podjetja, zavezana svojim »etičnim kodeksom«, na mestu razmislek, kakšno je sporočilo vašega oglaševanja v medijih, ki se od nestrpnosti in sovražnega govora ne ogradijo in ju ne obsodijo, pač pa – nasprotno – celo širijo ali pri tem pomagajo.

Drži, da sta medijska- in svoboda govora temelja demokracije, a to še zdaleč ne pomeni, da sta neomejeni. Zato je v teh časih neizprosne tekmovalnosti in pehanja za dobički naša skupna naloga, celo odgovornost, da tudi prek oglaševanja ustvarjamo tako ozračje srčnosti in strpnosti kot tudi sprejemanja ranljivih, drugačnih in drugače mislečih.

Želim opozoriti, da sovražne vsebine, med katerimi velja izpostaviti najmanj homofobijo in rasizem, zastrupljajo družbo, vanjo vnašajo razdor in le spodjedajo že tako krhka strpnost in sožitje. Meja dopustnega, že zdaj pogosto zabrisana, tako še bolj bledi. Res hočemo, da sprejemljivo postane prav vse?

Morda se do vsebin, ob katerih se pojavljajo vaši oglasi, ne želite opredeljevati. A to je napačen odnos, kajti bralci vaše ravnanje lahko razumejo tudi kot aktivno podporo zapisanemu. Še več, sovražnim vsebinam dajete legitimnost. To, verjamem, ni vaš namen. A vaše oglaševanje je moč razumeti tudi tako.

Glede na vse zapisano vas na koncu še enkrat pozivam k razmisleku: ali želja po dobičku res upravičuje strpnost do nestrpnosti./Pripravil J. Temlin

 

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s