ANALIZA SLOVENSKE DIGITALNE ZAVAROVALNIŠKE PANOGE 2021

Ljubljana, 30. marec 2021 – V podjetju E-laborat že 15 let na vsaki dve leti analiziramo slovenski digitalni zavarovalniški trg ter ga primerjamo z dogajanjem na tujih trgih. V povprečju tuje zavarovalnice še vedno vodijo tako na področju spletnih kot mobilnih mest. Letos sta največ točk dobili Zavarovalnica Triglav za spletno in Sava pokojninska za mobilno spletno mesto.

Med spletnimi mesti največ točk ponovno dobila Zavarovalnica Triglav – Kot je razvidno iz spodnje tabele, se je na prvo mesto slovenskih zavarovalnic uvrstila Zavarovalnica Triglav (61 točk). Drugo mesto zaseda Zavarovalnica Vita (59 točk), tretje mesto pa Modra Zavarovalnica (56 točk). Samo prvouvrščeni zavarovalnici imata spletni mesti primerljivi oz. boljši kot je povprečje v tujini.

Graf 1: Končna razvrstitev spletnih mest slovenskih zavarovalnic in povprečje tujih

Tuje zavarovalnice pogosteje predstavijo produkt na enostaven in hiter način (npr. z navajanjem značilnosti in prednosti produkta že na vrhu strani), da lahko uporabnik hitro razume pomen posamezne ponudbe. Veliko bolj so usmerjenje v prodajo zavarovanj, zato pogosteje nagovarjajo k akciji z bolj izpostavljenimi klici k akciji. V podjetju E-laborat  ugotavljajo, da slovenske zavarovalnice, v primerjavi z letom 2019, pogosteje nudijo možnost online sklepanja zavarovanj, prav tako je tudi sam proces spletnega nakupovanja v povprečju enostavnejši in uporabniku bolj prijazen.

Letos prvouvrščeno prenovljeno mobilno spletno mesto zavarovalnice Sava pokojninska

Graf 2: Končna razvrstitev mobilnih spletnih mest slovenskih bank

Na prvem mestu med slovenskimi zavarovalnicami je Sava pokojninska (60 točk), drugo mesto pripada Corisu (58 točk). Na tretjem mestu se nahaja Zavarovalnica Triglav (57 točk). Med mobilnimi spletnimi mesti sta le dve, ki se lahko kosata s povprečjem tujih zavarovalnic in ponujata uporabnikom enostavnejšo izkušnjo na mobilnih aparatih.

Glede na dejstvo, da je že več kot 70 % uporabnikov mobilnih, je doseganje vrhunske uporabniške izkušnje na mobilnih aparatih nuja. Za ta namen se največkrat uporablja takoimenovani odzivni dizajn, ki vsebino prilagaja glede na velikost naparave, na kateri si ogledujemo posamezno spletno mesto. Vendar se v praksi izkaže, da samo uporaba odzivnega dizajna ni več dovolj, temveč je potrebno iti še korak dlje in vsebine za mobilne aparate dodatno prilagoditi. In še celotna analiza, ki je dostopna na strani E-laborat./LN/E-loborat

Leave a Reply