De’Longhi z Bradom Pittom odpira novo poglavje v svetu kavnih avtomatov

Ljubljana, 5. september 2021 – Dokaz za to, da oskarjevci ne snemajo samo holivudskih celovečercev, pač pa tudi oglase za gospodinjske aparate, je ekskluzivna kampanja, pri kateri so se združili slavni ameriški filmski igralec Brad Pitt, priznani režiser Damien Chazelle ter De’Longhi, vodilna blagovna znamka gospodinjskih kavnih avtomatov. Z lansiranjem mednarodne kampanje znamka na svoji uradni Youtube strani odpira novo poglavje v svoji bogati zgodovini, ki jo je začela pisati leta 1974.

 “Verjamemo, da je Brad Pitt idealen ambasador, ki bo našo zgodbo lahko ponesel v svet – s svojo mednarodno prezenco, ki izraža njegovo drznost, obenem pa prefinjeno eleganco, uteleša duh znamke De’Longhi,” svojo odločitev, da h kampanji povabijo oskarjevega nagrajenca, pojasnjuje direktor podjetja CEO Massimo Garavaglia. Brad Pitt je velik ljubitelj umetnosti, ki ne skriva svoje strasti do estestske plati arhitekture in oblikovanja. Vse, kar s svojimi vrednotami izraža tudi bistvo znamke De’Longhi in podjetja, tesno povezanega s svojimi koreninami ter prepoznavnega po italijanski strasti do elegance, ki presega klasične stereotipe in je dostopna celemu svetu.

“Zame je kava več kot le napitek” – Oskarjevec, ki je po narodnosti Američan, pristno uživanje ob skodelici kave povezuje z evropskim načinom življenja, ki ga navdihuje. “Zame je kava več kot le napitek. Je obred, ki omogoča, da se ustavimo in ustvarimo trenutek, v katerem lahko resnično uživamo. Ta lastnost, ki jo pozna večina Evropejcev, je tudi zame navdihujoča,” svoj pogled opiše Brad Pitt, ki si popolnega dneva ne predstavlja brez vsaj treh skodelic svojega najljubšega kapučina. “Moj jutranji ritual, ki ga popoldne nadgradim še z dodatno skodelico espressa.”Harmonija, kakovost in eleganca so bile odločilne lastnosti znamke, zaradi katerih je Brad Pitt v sodelovanju z znamko De’Longhi videl uspešno partnerstvo.“Sedaj še bolj cenim njihov občutek za detajle. Značilen italijanski dizajn ter pozornost, ki jo namenijo oblikovanju izdelkov, premišljeno za tiste ljudi, ki jih bodo uporabljali. Podrobnosti, ki morda na prvi pogled niso očitne, imajo pa sčasoma globok učinek na naše življenje.”

No, če je tako, boste lahko odločili vi, ki boste iz teh kavnih avtomatov srkali pripravljeno kavo. Ne nazadnje vi vse to plačate. De’Longhi z Bradom Pittom pa, kot pravijo le, odpira novo poglavje v svetu kavnih avtomatov.

Leave a Reply