Kako do novih in aktualnih znanj o upravljanju starejših zaposlenih

Ljubljana, 11. december 2021 – Izkoristite priložnost za pridobivanje novih in aktualnih znanj o upravljanju starejših zaposlenih. Kot sporoča Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Pridružite se lahko priključite ciklu e-delavnic ZAVZETI ASI in postanite Glasnik razvoja starejših zaposlenih. Tako boste z inovativnimi didaktičnimi pristopi, primeri iz prakse in prenosom pridobljenih znanj v delovanje podjetij, tudi vi lahko poskrbeli, da bodo vaši starejši zaposleni (p)ostali pomemben člen podjetja. Prijave so odprte do 5. 1. 2022.
Demografske spremembe so povezane s podaljševanjem življenjske dobe, starostna struktura zaposlenih se v podjetjih povečuje, z njo se podaljšuje tudi delovna dobo, zato je upravljanje starejših zaposlenih ena izmed ključnih kompetenc prihodnosti uspešnih podjetij. Pripravite se na spremembe in pridobite vse potrebna znanja na ciklu brezplačnih e-delavnic ZAVZETI ASI.
Delavnice ZAVZETI ASI povzemajo ključne vsebine s področja razvoja in upravljanja starejših zaposlenih, so praktično zastavljene in odlična priložnost za vse, ki želijo spoznati primere dobrih praks, delati na konkretnih primerih in postati Glasnik razvoja starejših zaposlenih. Namenjene so vsem, ki želijo uvesti ali nadgraditi strategijo upravljanja starejših zaposlenih v svoji organizaciji ter tistim, ki se v svojih organizacijah ukvarjajo z razvojem zaposlenih.

Več o vsebini delavnic in znanju, ki ga bodo udeleženci pridobili:

Zakonodaja – pravni in sistemski vidik ter starejši zaposleni– Seznanili se boste z zakonodajnopravnim okvirjem ukrepov, ki se nanašajo na starejše delavce. – Predstavljene vam bodo določbe zakonov, ki so z vidika delodajalcev relevantne pri upravljanju starejših delavcev. – Pridobili boste osnovno poznavanje in razumevanje trga dela na področju demografije in staranja prebivalstva. – Na praktičnih primerih boste spoznali, kako lahko v podjetju prilagodite delo starejšim zaposlenim in zanje vpeljete ukrepe, ki bodo v skladu z zakonodajo.
Dan navdihujočih dobrih praks– Spoznali boste različne konkretne dobre prakse na področju starejših zaposlenih v podjetjih. – Med seboj boste delili izzive, s katerimi se srečujete pri razvoju novih praks na področju starejših zaposlenih in se učili od tistih, ki so naleteli na iste izzive. – Razumeli boste, zakaj je dobro in potrebno deliti dobre prakse. – Sodelovali boste v odprtem pogovoru o izzivih razvoja in vključevanja starejših zaposlenih. – Deležni boste »Pitch perfect« predstavitve, kjer bo predstavljen trening samozavestnega javnega nastopanja.
Promocija, odnos, zaznave in starejši zaposleni– Spoznali boste razvojno-psihološke zakonitosti staranja posameznika in družbeno-ekonomske posledice v družbi. – Sodelovali boste pri oblikovanju predlogov ukrepov za krepitev pozitivne miselnosti, povezane s staranjem v delovni organizaciji. – Razumeli boste vlogo starejših zaposlenih v vašem podjetju in spoznali načine, kako prepoznati in uporabiti njihove skrite potenciale.
Strokovni in osebni razvoj starejših zaposlenih – Razumeli boste dejavnike, zaradi katerih je upravljanje starosti (age management) v podjetjih potrebno in koristno. – Seznanili se boste s pomembnimi dimenzijami upravljanja starosti (age management-a) znotraj podjetja (npr. zaposlovanje, karierni razvoj, prilagodljive oblike delovnega časa …). – Izvedeli boste, kaj so značilnosti uspešnih strategij upravljanja starejših zaposlenih in kako nadgraditi obstoječo strategijo. – Spoznali boste konkretne oblike in najpogostejše ukrepe za upravljanje starejših zaposlenih na področju prilagoditve dela, kadrovskih kompetenc in usposabljanj, medgeneracijskega povezovanja ter vključenosti in motiviranja.
Zdravje, delovno okolje in starejši zaposleni– Seznanili se boste z osnovnimi fiziološkimi in psihološkimi spremembami pri staranju. – Spoznali boste načine, kako ohranjati delazmožnost in dobro počutje zaposlenih skozi  celotno trajanje njihove delovne dobe. – Spoznali boste metode za vzpostavljanje dobrih odnosov med mlajšimi in starejšimi zaposlenimi. – Spoznali boste konkretne primere, kako poskrbeti za boljše celotno počutje starejših zaposlenih.
      Spremembe in prenos naučenega v prakso ter starejši zaposleni– Seznanili  se boste s pomenom sprememb ter različnim odnosom starejših zaposlenih do njih. – Spoznali boste pomen vodenja sprememb (za starejše in s starejšimi zaposlenimi) in vodje kot nosilca – ambasadorja sprememb. – Ozavestili boste možne pasti in ovire pri vpeljevanju sprememb za starejše zaposlene ter možne rešitve zanje na nivoju vodstva. – Naučili se boste, kako načrtovati, vpeljati in interno komunicirati s starejšimi zaposlenimi o spremembah. – Spoznali se boste s ključnimi metodami in orodji za vodenje sprememb, kjer so vključeni starejši zaposleni.

O ciklu delavnic ZAVZETI ASI

Posamezni cikel je sestavljen iz šestih delavnic. Vsak delavnica je zasnovana tako, da poleg teorije vsebuje tudi praktični del.

Za udeležbo na delavnicah je obvezna prijava, v okviru katere je treba odgovoriti na nekaj vprašanj.

Prijave, ko zapisano v uvodu sprejemamo do vključno 5. 1. 2022.

Za več informacij o aktivnostih projekta ASI se lahko obrnete tudi prek e-pošte asi@sklad-kadri.si, tel. št. 01 43 45 878 ali na spletni strani

Delavnice sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, sporoča Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije.

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s