Ljubljana, 18. avgust 2022 – Kot sporoča Slovenska turistična organizacija (STO) se jutri, 19. avgusta, pričenja trimesečna večkanalna vsebinska kampanja z medijsko založbo Lonely Planet, kjer je Slovenija skozi vrhunske članke predstavljena kot izjemna destinacija za aktivna in outdoor doživetja.

Z namenom krepitve prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot trajnosti zavezane butične destinacije Slovenska turistična organizacija (STO) z medijsko založbo Lonely Planet v seriji treh člankov izpostavlja Slovenijo kot zeleno, aktivno in zdravo destinacijo za 5-zvezdična doživetja.
Novinar medija Lonely Planet, Mark Baker, je Slovenijo obiskal junija v sklopu študijskega potovanja, ki ga je STO pripravila v sodelovanju z združenjem Aktivna Slovenija. Prispevki novinarja v ospredje postavljajo neokrnjeno pokrajino Slovenije, ki navdihuje k edinstvenim doživetjem. Prispevki bodo bralcem na voljo na kanalih Lonely Planet (spletni strani in družbenih omrežjih), vidnost prispevkov pa je podprta s slikovnimi prikazi in pasicami.

Prispevki bralca popeljejo skozi naravne lepote Slovenije tudi v manj prepoznanih turističnih destinacijah. V treh člankih avtor izpostavlja Bohinj z okolico, vzhodno Slovenijo z izpostavitvijo Maribora in Ptuja ter Koroško s kolesarjenjem pod Peco.














Lonely Planet je globalna znamka, sinonim za popotniške vodnike in nasvete. Njihove zgodbe, podobe in priporočila prikazujejo Slovenijo kot raznoliko destinacijo edinstvenih naravnih lepot, ki v vseh štirih letnih časih obiskovalcem ponujajo neštete možnosti za aktivna doživetja na prostem./Vir: STO/