Huawei z iskalnikom Petal ponuja hiter dostop do informacij o letalskih prevozih, najema vozil in hotelskih nastavitev

Ljubljan, 25. maj 2022 – Vodilno tehnološko podjetje Huawei je sklenilo partnerstvo s spletno storitvijo Skyscanner, da bi uporabnikom iskalnika Petal ponudilo hiter dostop do informacij o letalskih prevozih, najema vozil in hotelskih nastavitev. 

Brskanje po spletnih mestih v želji, da bi našli optimalne namestitve in ugoden letalski prevoz, je postala stvar preteklosti. Znanje in zmogljivosti spletne storitve Skyscanner so namreč vključili v iskalnik Petal (Petal Search), ki ga najdete na pametnih napravah Huawei. Iskanje je zaradi tega hitro in preprosto, medtem ko uporabnik vidi več ponudb, preden se odloči za najboljšo in je preusmerjen na storitev rezervacije.

Na ta način je iskalnik Petal nadgradil zmogljivosti prikaza potovalnega načrta v razdelku »potovanja« in pridobil sposobnost izpostaviti ponudbe, ki bodo uporabniku prinesle nepozabno življenjsko izkušnjo. Nova funkcija ni na voljo izključno prek mobilne aplikacije, temveč je vključena tudi v spletno različico iskalnika in v digitalnega pomočnika HUAWEI Assistant.

Sonja Balcer, direktorica marketinga pri podjetju Skyscanner je integracijo storitev pospremila z besedami: »Veseli smo sodelovanja s podjetjem Huawei, ki je našo vodilno storitev vključilo v svoj iskalnik Petal. Uporabnikom le-tega je na voljo več milijonov kombinacij letalskih prevozov na destinacije po vsem svetu po najbolj konkurenčnih cenah. Naše sodelovanje se je zgodilo v pomembnem času za turistično industrijo in prepričani smo, da bomo s skupnimi močmi v naslednjih mesecih dosegali odlične rezultate na lokalnih in globalnih trgih.«

Ker države po vsem svetu odpravljajo omejitve, število turističnih rezervacij nezadržno narašča. Podatki nedavne raziskave, ki jo je naročila agencija Skyscanner, kažejo, da 86 % vprašanih načrtuje za potovanja porabiti večji ali enak znesek kot pred pandemijo. Povpraševanje po turističnih uslugah se namreč krepi povsod po svetu. Kot primer naj omenimo, da se je obseg iskanj marca v primerjavi s februarjem globalno povečal za 20 %.

»Ko se svet znova odpira turizmu, ponovno raste zanimanje potrošnikov za potovanja. Zato smo pravočasno zasnovali partnerstvo, ki uporabnikom naši naprav pomaga najbolje izkoristiti zaslužene poletne počitnice. Naša vizija je podpreti pustolovsko miselnost z oblikovanjem trdnih partnerstev s podjetji potovalne industrije in ponudniki spletnega iskanja turističnih storitev, zaradi katerih je iskalnik Petal najbolj učinkovit in zanesljiv potovalni spremljevalec,« je dejal Jaime Gonzalo, podpredsednik za mobilne storitve pri Huaweiu./LN/Sidera/

Leave a Reply