United Media se je odzvala na namero vlade, ki želi urediti stanje, povezane s prenosi pomembnih športnih dogodkov, pri katerih sodelujejo slovenski športniki

Ljubljana, 24. avgust 2022 – Potem, ko je zaokrožila v javnosti informacija, da bo slovenska vlada uredila in s tem omogočala vsaj 75 % prebivalstva v Sloveniji, da bodo ta delež prebivalstva lahko brez posebnih nadomestil videl, pri ponudnikih TV vsebin, pomembne športne dogodke, na katerih so sodelujejo slovenski košarkarji, nogometaši in drugi, se je oglasil glavni zakupnik avtorskih pravic United Media.

Ta nam je po odzivu vlade (pohvalno), da to neurejeno uredi, posredoval sporočilo sporočilo za javnost s katerim sporoča: »Informacija, da bo Vlada Republike Slovenije v kratkem sprejela odločitev in razširila seznam športnih tekmovanj, ki morajo biti dostopna 75 % prebivalcev Slovenije je znak, da želijo pristojni organi urediti področje medijske zakonodaje, ki ostaja neurejeno že šest let. Takšno pobudo v družbi United Media pozdravljajo in napovedujejo, da bodo morebitne zakonodajne spremembe kot vselej spoštovali.

Predvidevajo, da je želja po spreminjanju medijske zakonodaje med drugim posledica razprav ob prenosih kvalifikacijskih tekem za svetovno košarkarsko prvenstvo, ki jih je že pred več leti odkupila družba United Media. Hkrati pa opozarjajo, da imajo nekatere pravice plačane že za več let vnaprej in z njimi razpolagajo skladno z obstoječim zakonom. Morebitne spremembe zakonodaje in nove določbe pri tem ne morejo imeti retroaktivnega učinka – za nazaj bi ostali medijski ponudniki lahko kvečjemu odkupili pravice po cenah, ki so jih za nakup plačali v United Medii, z dodatkom zamudnih obresti.

V družbi United Media napovedujejo, da bodo v novih pogodbah za odkup pravic, sklenjenih po napovedanih spremembah zakonodaje, vladna določila vsekakor spoštovali. Javnosti pa želijo sporočiti, da so naredili vse, kar je v njihovi moči, da bi bili programi Sportkluba pod enakimi pogoji na voljo vsem kabelskim operaterjem v Sloveniji, vendar so vsi operaterji, razen Telemacha, sklenitev pogodbe zavrnili.

Aleksandra Subotić, generalna direktorica United Media, ob tem poudarja, da so se ves čas trudili, da bi bila ponudba korektna in bi lahko vsi državljani Slovenije, ne glede na to, katerega operaterja imajo, spremljali atraktivne športne vsebine, ki jih ponuja Sportklub:

»Operaterji Telekom Slovenija, A1 in T2 so izključili programe Sportkluba iz svojih programskih ponudb, kljub temu da smo ves čas želeli nadaljevati sodelovanje z njimi. Naše ponudbe niso sprejeli niti tedaj, ko smo jo znižali za dodatnih skoraj 40 %. Kot razlog navajajo, da imajo v svojih shemah dovolj športnih vsebin drugih ponudnikov. To nas preseneča, saj je med slovenskimi gledalci veliko zanimanja za spremljanje tekem slovenskega športa, česar se, z ozirom na njena nedavno napovedana dejanja, zaveda tudi vlada.«

Kljub očitno usklajenemu nastopu omenjenih slovenskih operaterjev proti družbi United Media, je ponudba za vključitev programov Sportklub v njihove sheme še vedno na mizi. Zavedajo se namreč, da med državljani Slovenije vlada veliko zanimanje za nastope domačih športnikov, interese gledalcev pa vedno postavljajo na prvo mesto.

Vsem slovenskim operaterjem je tako ponujena možnost, da se paket 11 HD programov Sportkluba uvrsti v njihove programske sheme po ceni od 1,5 evra na mesec, namesto dosedanje cene 2,44 evra. Promocijska ponudba velja do 30. septembra.

Glede na to, da imajo trije slovenski operaterji – Telekom Slovenije, A1 in T-2 – na mizi predhodno opisano posebno promocijsko ponudbo za uvrstitev programov Sportklub v njihove televizijske sheme, se bo po mnenju Aleksandre Subotić do konca septembra jasno izkazalo, komu je dejansko v interesu športne vsebine pripeljati do čim širšega kroga slovenskih gledalcev in komu pač ne.

V družbi United Media si vseskozi prizadevajo, da bi bile športne vsebine, ki jih ponujajo programi Sportklub, dostopne čim večjemu številu gledalcev. Zato so njihovi programi vključeni v televizijske ponudbe večine lokalnih kabelskih operaterjev po Sloveniji, satelitske televizije in nacionalnega kabelskega operaterja Telemach. Prav tako so sestavni del televizijske ponudbe na spletni platformi EON TV. Preko vseh teh platform so programi Sportklub na voljo 99 % vseh prebivalcev Slovenije«.

Po zgoraj objavljenem sporočilu za javnost s strani United Medie velja dodati še to, da ta takšne moči, kot jo ima v Slovenji, nima v nobeni od sosednjih držav. Ne na Hrvaškem, ne v Italiji, ne v Avstriji, a niti slučajno ne Madžarskem.

Ko vse kaže, pa je to mogoče, to je naše mnenje, le v Sloveniji, ki se Sloveniji tudi na tem področju obnaša, kot provinca, tako balkanska kot evropska (ta v tem primeru s športnimi prenosi ni povezana – to pa ne velja za druga področja, ki so morda še bolj pomembna)./LN/Fotografije le ponazoritvene/ 

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s